sâmbătă, 8 mai 2010

Tinerii....

Dorinta mea de a afla cat mai mult despre organizatia scout a luat sfarsit.Pur si simplu eram foarte si cred ca ma sunt foarte curios despre scout.Am fost la ziua tineretului de la cleja si am ramas cu niste intrebari, de ce scoutul se raspandesc mai mult decat act?de ce scoutul stie sa se distreze mai bine?de ce membrii din scout stie sa se impreteneasca rapid cu toti tinerii?de ce sunt asa de prietenosi?de ce nu as incerca si eu o experienta cu scoutul?.Azi m-am cam holbat pe pc pe net in detali despre scout am citit multe lucruri frumoase despre ei, practic este genul meu este genul de care caut eu sami pierd timpul liber.In comparatie cu act am observat cateva lucruri importante, sunt foarte prietenosi,organizati si tot timpul bine dispusi.Practic eu cred ca ei sunt la apogeul lor asa cred eu.Tin minte cum era acu 3-4 ani act in parohie la noi,cand eu eram la copii si doream foarte mult sa cresc ca sa pot ajunge si eu la act,atunci tinerii erau foarte bine grupati, prietenosi foarte multa implicare din partea lor conflicte dese, ce sa mai zic?erau o famile de individiat.Nustiu cum sa zic dar imi doresc si eu foarte mult sa fac parte dintr-un astfel de grup,si am gasit grupul scout, dar e imposibil sa fac parte din ea din pacate:(( in judet la noi find doar 2 grupuri de scout in adjudeni si pildesti, daca sar face si la noi in oras un grup ce bine ar fii... un grup in care sa facem parte toate 4 parohi, si sa ne intalnim in acest grup doar cei mai buni cei mai intelegatori,prietenosi, cu o dorinta foarte mare de a face o famile unita.Eu sunt in AC de aproape 9 ani din clasa 2(practic biserica e a 2 mea casa), in acesti ani am descoperit si urcusuri si coborasuri dar se pare ca de vreo 3 ani ac coboara din ce mai mult ma refer la act si acc si nu zic asta din ce am vazut in grupul din care fac parte,zic asta din ce vad la celalte parohii din zona, oare de ce numai sunt tineri de alalta ieri?ce sa intamplat cu ei?ce a intervenit in societatea de azi de a schimbat radical tineri?:( vreau sa aflu raspunsul la intrebarea asta de la voi:( ast raspunsuri in comenturi la articol

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

sâmbătă, 8 mai 2010

Tinerii....

Dorinta mea de a afla cat mai mult despre organizatia scout a luat sfarsit.Pur si simplu eram foarte si cred ca ma sunt foarte curios despre scout.Am fost la ziua tineretului de la cleja si am ramas cu niste intrebari, de ce scoutul se raspandesc mai mult decat act?de ce scoutul stie sa se distreze mai bine?de ce membrii din scout stie sa se impreteneasca rapid cu toti tinerii?de ce sunt asa de prietenosi?de ce nu as incerca si eu o experienta cu scoutul?.Azi m-am cam holbat pe pc pe net in detali despre scout am citit multe lucruri frumoase despre ei, practic este genul meu este genul de care caut eu sami pierd timpul liber.In comparatie cu act am observat cateva lucruri importante, sunt foarte prietenosi,organizati si tot timpul bine dispusi.Practic eu cred ca ei sunt la apogeul lor asa cred eu.Tin minte cum era acu 3-4 ani act in parohie la noi,cand eu eram la copii si doream foarte mult sa cresc ca sa pot ajunge si eu la act,atunci tinerii erau foarte bine grupati, prietenosi foarte multa implicare din partea lor conflicte dese, ce sa mai zic?erau o famile de individiat.Nustiu cum sa zic dar imi doresc si eu foarte mult sa fac parte dintr-un astfel de grup,si am gasit grupul scout, dar e imposibil sa fac parte din ea din pacate:(( in judet la noi find doar 2 grupuri de scout in adjudeni si pildesti, daca sar face si la noi in oras un grup ce bine ar fii... un grup in care sa facem parte toate 4 parohi, si sa ne intalnim in acest grup doar cei mai buni cei mai intelegatori,prietenosi, cu o dorinta foarte mare de a face o famile unita.Eu sunt in AC de aproape 9 ani din clasa 2(practic biserica e a 2 mea casa), in acesti ani am descoperit si urcusuri si coborasuri dar se pare ca de vreo 3 ani ac coboara din ce mai mult ma refer la act si acc si nu zic asta din ce am vazut in grupul din care fac parte,zic asta din ce vad la celalte parohii din zona, oare de ce numai sunt tineri de alalta ieri?ce sa intamplat cu ei?ce a intervenit in societatea de azi de a schimbat radical tineri?:( vreau sa aflu raspunsul la intrebarea asta de la voi:( ast raspunsuri in comenturi la articol

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu