luni, 10 mai 2010

Buna dimineata....

Buna dimineata....desi este ora 23:35:D.Ma plictisesc si asa mia venit sa scriu pe blog.Aseara am avut un vis ciudat, nu mai stiu exact ce am visat dar stiu ce concluzie am tras din acest vis, ca iubita mea este singura persoana pe care o iubesc si ma iubeste si o am aproape:X.Zilele astea ma cuprins un extraordinar dor de ea:((,ma cuprins niste sentimente puternice fata de ea:(,zilele astea miam dat seama cat de mult o iubesc:X, o iubesc maxim:X foarte mult.Strange-ma-n brate iubeste-ma asta vreau, asta vreau
Fericire-n schimb am sa-ti dau ,am sa-ti dau, am sa-ti dau
Pastreaza-ma doar ca p-un dar
:X:X



Te iubesc foarte mult Bianca:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

luni, 10 mai 2010

Buna dimineata....

Buna dimineata....desi este ora 23:35:D.Ma plictisesc si asa mia venit sa scriu pe blog.Aseara am avut un vis ciudat, nu mai stiu exact ce am visat dar stiu ce concluzie am tras din acest vis, ca iubita mea este singura persoana pe care o iubesc si ma iubeste si o am aproape:X.Zilele astea ma cuprins un extraordinar dor de ea:((,ma cuprins niste sentimente puternice fata de ea:(,zilele astea miam dat seama cat de mult o iubesc:X, o iubesc maxim:X foarte mult.Strange-ma-n brate iubeste-ma asta vreau, asta vreau
Fericire-n schimb am sa-ti dau ,am sa-ti dau, am sa-ti dau
Pastreaza-ma doar ca p-un dar
:X:X



Te iubesc foarte mult Bianca:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu