miercuri, 10 februarie 2010

Viatza...

Offff viata asta, m-am saturat de ea:(.Dar nu renunt niciodata in lupta cu ea, in lupta cu problemele care apar de zi cu zi ale unu adolescent de varsta mea 17.Sunt un tanar, si ca orice tanar are diferite probleme diferite vici. La scoala am avut ceva probleme in primu semestru, cu prieteni am avut probleme mi-am pierdut o parte din ei, cu parinti uneori ma mai cert cea nu trebuie, vreau sa ma schimb sa devin iar acel alex cuminte:)), si uite ca am devenit cred.Acum incerc sa-mi recapat prieteni pe care i-am pierdut sami refac greselile facute in ultimile 7 luni, sa-mi cer scuze fata de ce-i care am gresit:),si inca ceva mi-am scos din cap fetele ;)) nu mai vreau sa-mi petrec timpu meu liber cu fete o perioada de timp decat cu prietena mea:X,am o prietena si imi ajunge atat ,o prietena care ma iubeste si care e foarte frumoasa.M-ai am de lucrat la doar un singur lucru un singur viciu, TIGARILE :(( vreau sa le las nu vreau sa le mai vad... am un an jumate de cand fumez, toata lumea imi zice daca ai vointa poti vreau sa am acea vointa dar nu pot simt cum organismu cere o tigara...azi nu am luat nici o tigara:):X.poate reusesc pana ma culc sa nu fumez nici o tigara.Sugerati-mi o ideie cum sa devin fericit la varsta asta, care e cea mai frumoasa din viata unui om, doar o data o sa fiu tanar si o sa trec prin aceasta varsta, asa ma motivez eu, si o parere de cum sa ma las de amaratele astea de tigari:(( o seara placuta :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

miercuri, 10 februarie 2010

Viatza...

Offff viata asta, m-am saturat de ea:(.Dar nu renunt niciodata in lupta cu ea, in lupta cu problemele care apar de zi cu zi ale unu adolescent de varsta mea 17.Sunt un tanar, si ca orice tanar are diferite probleme diferite vici. La scoala am avut ceva probleme in primu semestru, cu prieteni am avut probleme mi-am pierdut o parte din ei, cu parinti uneori ma mai cert cea nu trebuie, vreau sa ma schimb sa devin iar acel alex cuminte:)), si uite ca am devenit cred.Acum incerc sa-mi recapat prieteni pe care i-am pierdut sami refac greselile facute in ultimile 7 luni, sa-mi cer scuze fata de ce-i care am gresit:),si inca ceva mi-am scos din cap fetele ;)) nu mai vreau sa-mi petrec timpu meu liber cu fete o perioada de timp decat cu prietena mea:X,am o prietena si imi ajunge atat ,o prietena care ma iubeste si care e foarte frumoasa.M-ai am de lucrat la doar un singur lucru un singur viciu, TIGARILE :(( vreau sa le las nu vreau sa le mai vad... am un an jumate de cand fumez, toata lumea imi zice daca ai vointa poti vreau sa am acea vointa dar nu pot simt cum organismu cere o tigara...azi nu am luat nici o tigara:):X.poate reusesc pana ma culc sa nu fumez nici o tigara.Sugerati-mi o ideie cum sa devin fericit la varsta asta, care e cea mai frumoasa din viata unui om, doar o data o sa fiu tanar si o sa trec prin aceasta varsta, asa ma motivez eu, si o parere de cum sa ma las de amaratele astea de tigari:(( o seara placuta :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu