luni, 22 februarie 2010

Neatza buna

Buna, va mai aduceti aminte de cine eram eu disperat acu 2-3 ani?:) Ei bine va aduc eu aminte daca ati uitat de faimosul Adi Gliga.Am stat ceva timp fara sa mai ascult melodile lui, imi aduc aminte ca vorbeam zi de zi pe mes ne intelegeam super bine dar ceva sa rupt ;)) si cred ca stiu ce sa rupt atunci cand am plecat la seminar nu am mai avut posibilitatea sa tin legatura cu el, imi dadea orice melodie noua aparuta scoasa de el cerea pareri imi dadea foarte multe sfaturi ca un frate...acu cateva luni am ascultat o melodie scoasa de el noua este superba melodia m-ia adus aminte de tinerete mea :)) ca tare mosneag is acum pentru mine aceasta melodie este un adevarat hit uitati aici melodia de care vorbesc este superba, o ador dar mai nou a scos alta melodie superba:X in continuare o sa va insir cateva melodi noi de ale lui:X si sa-mi spuneti parerea:X







Sunt doar cateva dintre melodi pentru mai multe viziteaza situl lui oficial www.adigliga.ro :)

Te rog nu uita sa zici parerea la coment:) by

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

luni, 22 februarie 2010

Neatza buna

Buna, va mai aduceti aminte de cine eram eu disperat acu 2-3 ani?:) Ei bine va aduc eu aminte daca ati uitat de faimosul Adi Gliga.Am stat ceva timp fara sa mai ascult melodile lui, imi aduc aminte ca vorbeam zi de zi pe mes ne intelegeam super bine dar ceva sa rupt ;)) si cred ca stiu ce sa rupt atunci cand am plecat la seminar nu am mai avut posibilitatea sa tin legatura cu el, imi dadea orice melodie noua aparuta scoasa de el cerea pareri imi dadea foarte multe sfaturi ca un frate...acu cateva luni am ascultat o melodie scoasa de el noua este superba melodia m-ia adus aminte de tinerete mea :)) ca tare mosneag is acum pentru mine aceasta melodie este un adevarat hit uitati aici melodia de care vorbesc este superba, o ador dar mai nou a scos alta melodie superba:X in continuare o sa va insir cateva melodi noi de ale lui:X si sa-mi spuneti parerea:X







Sunt doar cateva dintre melodi pentru mai multe viziteaza situl lui oficial www.adigliga.ro :)

Te rog nu uita sa zici parerea la coment:) by

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu